Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Ανδρέας Παπαμιμίκος - Λίγα λόγια για εμένα


Γεννήθηκα στη Λάρισα στις 14 Νοεμβρίου του 1979, όπου και πήγα σχολείο μέχρι το 1998 που πέρασα στη σχολή Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σήμερα, είμαι τελειόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δ.Π.Θ. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Lille III της Γαλλίας και έχω απασχοληθεί στον χώρο της πολιτικής επικοινωνίας με αρχή την επικράτηση της ουσίας και της πολιτικής επί της επικοινωνίας και της εικόνας. Στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο, που παραμένει σταθερά αγαπημένη μου ασχολία από την εφηβεία μου, όταν και ήμουν μέλος της εθνικής ομάδας παίδων.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου και μετά την ολοκλήρωση τους ασχολήθηκα αρχικά εθελοντικά σε διάφορες ΜΚΟ, σε δράσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα. και στη συνέχεια επέλεξα ν’ απασχοληθώ σ’ αυτό τον χώρο επαγγελματικά. Πιστεύω στη δύναμη της κοινωνίας των πολιτών, στις δυνατότητες που δίνει η σύμπραξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με τη δημόσια, στις ευκαιρίες που προσφέρουν οι διεθνείς συνεργασίες και οι υπερεθνικές δράσεις για ανάπτυξη, για να αλλάζουμε τον κόσμο γύρω μας, να ενδυναμώνουμε τις κοινωνίες, να συνδυάζουμε τη δημιουργικότητα, την ενέργεια, τη γνώση, την κοινωνική ευθύνη, για να υπηρετούμε ευρύτερους σκοπούς σε τοπικό, εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο.

Υπό αυτό το πρίσμα αντιμετωπίζω και την πολιτική, ως μια διαδικασία όπου οι δυνάμεις του καθενός από εμάς μπαίνουν στην υπηρεσία κοινών στόχων και σκοπών, ως μια μάχη, όπου οι δυνάμεις μας ενώνονται για να υπερασπιστούμε τις ιδέες μας, να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας, να δημιουργήσουμε, να προσφέρουμε στη γενιά μας, στην παράταξή μας, στην Ελλάδα. Σ’ αυτή την μάχη κανένας δεν περισσεύει. Αυτό ήταν και είναι το πιστεύω μου. Με αυτό όλοι μαζί πετύχαμε σε δύσκολες και απαιτητικές μάχες, με μαζικά τμήματα της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και της ΟΝΝΕΔ που είχα την τιμή και την ευθύνη να ηγηθώ. Η διαδρομή μου ξεκίνησε από τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του τμήματος μου. Ήμουν μέλος του συμβουλίου σχολής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, μέλος της γραμματείας πόλης της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Θεσσαλονίκης, μέλος της κεντρικής γραμματείας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Είχα επίσης την χαρά την τιμή και την ευθύνη να είμαι πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονίκης και να εκλεγώ τρεις φορές στην Κεντρική Επιτροπή της ΟΝΝΕΔ. Όσοι νέοι ασχολούμαστε με την πολιτική, ίσως πάμε κόντρα στο ρεύμα που θέλει τους νέους αποστασιοποιημένους, απολιτικούς απογοητευμένους. Δεν φταίνε οι νέοι, για τη στάση τους. Η πολιτική πήρε αποστάσεις από τους νέους. Θεωρώ ότι κεντρικός στόχος όσων ακόμη θέλουμε να δώσουμε την μάχη της γενιάς μας μέσα από την πολιτική, είναι να αποκαταστήσουμε τη σχέση των νέων με την πολιτική. Η πολιτική χρειάζεται νέο κοινωνικό κεφαλαίο, για να το κερδίσει, όμως, πρέπει εμείς να διεκδικήσουμε πολιτικές για τους νέους, πολιτική για το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου