Τρίτη, 25 Μαΐου 2010

TI ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ;

Ως γνωστόν το Υπ. Οικονομικών στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την πάταξη της φοροδιαφυγής έχει θεσπίσει τον τηλεφωνικό αριθμό καταγγελιών 1517. Εκεί τηλεφωνούν οι πολίτες για να καταγγείλουν καταστήματα που δεν...
κόβουν αποδείξεις. Το σύστημα αυτό είναι κεντρικό, δηλ. το τηλεφωνικό κέντο των καταγγελιών είναι στην Αθήνα διότι όταν τηλεφωνείς σε ρωτούν από ποια πόλη τηλεφωνείς και μετά δίνεις τα στοιχεία του καταστήματος. Τις δύο φορές που τηλεφώνησα για να καταταγγείλω δυο καταστήματα σε επαρχιακή πόλη, δεν είδα μετά από κάποιες μέρες να συμμορφώνονται και να κόβουν αποδείξεις. Αυτό μπορεί να συμβαίνει διότι:
1. Έγινε ο έλεγχος αλλά και πάλι δεν συμμορφώθηκαν τα συγκεκριμένα καταστήματα;
2. Ο έλεγχος δεν έγινε καθόλου;
3. Ο έλεγχος αργεί πολύ άρα και η φοροδιαφυγή συνεχίζεται;
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάθε υπεύθυνο που μπορεί να απαντήσει:
Πώς γίνεται ο έλεγχος μετά την καταγγελία σε επαρχιακές πόλεις; Ενημερώνεται η οικία ΔΟΥ η οποία και διενεργεί τον έλεγχο; Αν τον διενεργεί διότι είναι γνωστές οι πελατειακές σχέσεις των τοπικών ΔΟΥ με τα τοπικά καταστήματα. Ο έλεγχος είναι κεντρικός με αποστολή κλιμακίου του ΣΔΟΕ;
Από τη στιγμή της καταγγελίας πόσο χρόνο παίρνει για να γίνει ο έλεγχος αν γίνεται τελικά;
Και αν ο παραβάτης τιμωρηθεί ποιά είναι η τιμωρία του; Αν πιαστεί εκ νέου να φοροδιαφεύγει θα τιμωρηθεί σκληρότερα;
Παρακαλώ ας μας ενημερώσει κάποιος. Είναι κάπως άσχημο να καταγγέλεις, αλλά το κάνεις έστω και με βαριά καρδιά για να βοηθήσεις την οικονομία της χωρας μας. Αν το μέτρο δεν λειτουργεί τελικά ενημερώστε μας
Ευχαριστώ
Αναγνώστης

View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου