Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

"Απίστευτο "κόλπο" της Cosmote με πιστωτικό υπόλοιπο"


"Πριν απο λίγους μήνες,γύρω στις αρχές Γενάρη, εκανα αίτηση φορητότητας του αριθμού μου απο το δίκτυο της Cosmote σε αυτό της Vodafone. Δεν είναι ότι ήμουν δυσαρεστημένη...


με την Cosmote, απλά ήθελα να πάω στην ίδια εταιρεία με τον άντρα μου, οπότε έτσι κι έγινε.
Η φορητότητα όντως έγινε λίγες μέρες μετά, οπότε τέλη Φλεβάρη έλαβα τον τελευταίο λογαριασμό απο την Cosmote, ο οποίος ήταν όπως είναι επόμενο πιστωτικός, γύρω στα 30 ευρώ. Η αλήθεια είναι πως δεν του έδωσα αρκετή σημασία και περίμενα ότι κάποια στιγμή θα έβλεπα τα λεφτά αυτά στο λογαριασμό μου, μιας και η εξόφληση της cosmote πάντα γινόταν μέσω πάγιας εντολής. Ο καιρος περνούσε κι εγώ είχα ξεχάσει εντελώς την υπόθεση, μέχρι που -ευτυχώς- ο άντρας μου με ρώτησε αν είχα δει καμια κίνηση απο την cosmote, οπότε και διαπίστωσα ότι δεν είχε γίνει τίποτα απολύτως, ουτε έστω ενα τηλέφωνο. Πήρα λοιπον στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας, τους είπα τι ακριβώς έχει συμβεί και ρώτησα γιατι δεν έχω λάβει ακόμη το ποσό που μου χρωστάνε. Η απάντηση ήταν ότι δεν έκανα ποτέ την αίτηση που έπρεπε να κάνω για την επιστροφή του παγίου!! Επρεπε να πάω σε ένα κατάστημα cosmote με φωτοτυπια της ταυτότητας μου και να συμπληρώσω την αίτηση, καθώς και να τους δώσω το ΙΒΑΝ του λογαριασμού μου. Η καταβολή του ποσού, απο τη στιγμή της υποβολής της αίτησης, είναι περίπου 1,5 ( ενάμισης)μήνας, και φυσικά δεν είναι μετρητά, μόνο στον λογαριασμό μου μπορούν να τα βάλουν. Φυσικά οταν ρώτησα για ποιο λόγο δεν ειδοποιήθηκα και γιατι δεν γίνεται αυτόματα η πίστωση στο λογαριασμό που ήδη ξέρουν εδώ και κάποια χρόνια, αφού είανι δεδομένο ότι μου χρωστάνε τεκμηριωμένα αυτό το ποσό, η απάντηση που πήρα ήταν επανάληψη της ηλίθιας λογικής της cosmote για αίτηση κ.τ.λ.
Να τα παίρνουν ξέρουν, να ειδοποιούν αν τυχόν και δεν υπάρχει υπόλοιπο πάλι ξερουν... Αν ομως είναι να δώσουν εκει μυστηριωδώς ξεχνάνε κάθε στοιχείο επικοινωνίας ...

Ντροπή, είχα φύγει με τις καλύτερες εντυπωσεις από την Cosmote και καταφέρατε με αυτή την "πανέξυπνη" κίνηση να με πάτε στην απέναντι όχθη. Τα τριάντα ευρώ θα σας σώσουν! Και είς ανώτερα!"

troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου