Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Ήμουν κι εγώ εκεί ...

2 σχόλια:

  1. Καθαρά πολιτικός ο λόγος των αντιπάλων του Παπαμιμίκου.

    Οι πολιτικές τους θέσεις βασίζονται στην λασπολογία και στα ύπουλα χτυπήματα.

    Ότι και να κάνουν όμως,η αλλαγή έρχετα.
    Η ΟΝΝΕΔ εκλέγει Παπαμιμίκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή εκεί στου Παπαμιμίκου ίσως αντιλαμβάνεστε τα ελληνικά με τον δικό σας ιδιαίτερο τρόπο, μπορείς σε παρακαλώ φίλε μου να μου εξηγήσεις πως ακριβώς εννοείς τον όρο "λασπολογία";
    Είναι λασπολογία να αναφέρεσαι τον βίο και την πολίτεια κάποιου; Είναι ψέμμα οτι ο Παπαμιμίκος ήταν μέλος των ΔΣ σε ΕΥΑΘ και ΤΡΑΜ ΑΕ; Δεν είναι... Άρα που είναι η λάσπη;
    Μιλώντας για λάσπη... αυτό εδώ :
    http://galaziagennia.blogspot.com/2010/03/blog-post_9582.html
    μπορείς να μου εξηγήσεις τι είναι;
    Σου πώ εγώ τι είναι. Αυτό είναι το ήθος σας.
    Η ΟΝΝΕΔ εκλέγει Παπαμιμίκο;
    Τόσο το χειρότερο για την ΟΝΝΕΔ.
    Περαστικά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή