Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Περί σκόνης...

Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη

Όταν η σκόνη κάθεται, τη φυσάς και φεύγει. Αν κατακαθίσει πολύ και υποφέρεις από αλλεργία, σε πνίγει. Καμιά φορά γράφουν πάνω σ' αυτή συνθήματα και όρκους αιώνιας αγάπης. Ενίοτε την χρησιμοποιούν πεθερές για να κατηγορήσουν νύφες. Αλλά ποτέ δεν την παραλληλίζουν με την αλήθεια...

Χαίρομαι, όμως, που απαντούν (http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_7451.html) στο κείμενό μου (http://press-gr.blogspot.com/2010/02/blog-post_5945.html), το οποίο προκάλεσε μπαράζ δημοσιευμάτων και αναδημοσιευμάτων, σε διαδίκτυο και Τύπο. Χαίρομαι γιατί δείχνουν να έβαλαν μυαλό και σιγά σιγά μαθαίνουν τα νέα μέσα, κάνοντας μια μικρή παύση από το Caramela και τη Σάσα Μπάστα. Λυπάμαι που δεν με διαψεύδουν.

Το να είσαι απόφοιτος της Σχολής Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών, δε σημαίνει ότι έχεις τα επιστημονικά εχέγγυα σε μια Ελλάδα που οι πλείστοι πια έχουν μεταπτυχιακό τίτλο, τουλάχιστον. Ειδικά, αν θέλεις να εμπνεύσεις και...

να καθοδηγήσεις μια νεολαία..

Το "ακριτικό" είναι όντως λανθασμένη λέξη, καθώς πίστευα ότι έχει φοιτήσει στο αντίστοιχο τμήμα της Φλώρινας. (Δεν είχε όμως την σημασία που του προσδόθηκε και σίγουρα δεν είναι το κεντρικό επιχείρημα της κριτικής μου.) Μετά ενημερώθηκα διεξοδικότερα για τα έργα του στο ΠΑΜΑΚ.

Το κακό δεν είναι να εργάζεσαι σε ΜΚΥΟ. Το κακό είναι η ΜΚΥΟ ν' εργάζεται για σένα. Θα μπορούσε ο κ. Παπαμιμίκος να δημοσιεύσει τα καταστατικά και τους απολογισμούς της εν λόγω οργάνωσης; Αν το κάνει, ας σκανάρει και τις επιχορηγήσεις που έχει δεχθεί η ΟΝΝΕΔ Α.Ε. (τίτλος ξεφτίλα από μόνος του) και μαζί την αθωωτική απόφαση που βγήκε -όπως ισχυρίζεται- πριν δύο μέρες για την εκδίκαση ενός κακουργήματος που εκκρεμούσε εις βάρος του;

Αλλά πράγματι αναρωτιέμαι, ποιός είμαι εγώ ο τυχάρπαστος τιμητής, ο αναμοχλεύων σκόνη πάνω σε μπουμπούκια, σε άνθη, σε παιδιά που με κόπο, μόχθο, διάβασμα πορεύτηκαν και εγώ ο εμπαθής προσπαθώ να τους εμποδίσω; Γιατί να τους εμποδίσω, μήπως κάτι θα κερδίσω; Εγώ ο μικρός, πως μπορώ να μιλώ όταν είμαι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων και υποψήφιος διδάκτωρ για κάποιον που έβγαλε το κολέγιο του Μακεδονίας που λανθασμένα υποβίβασα;! Ποιός είμαι εγώ που θα αμφισβητήσω τον φίλο-συμπαραστάτη-συνεργάτη-συμπορευτή του Κυρίου Παπαμιμίκου, που επί μέρες προσπαθεί να στείλει το κείμενο ανωνύμως; Ποιός είμαι εγώ που επώνυμα αμφισβήτησα, ένα παιδί που έχει καταδικαστεί και σεις προσπερνάτε; Μικρός και άβουλος, αδύναμος στα μάτια σας να καταρρίψω τον αυριανό αρχηγό σας που θα σας οδηγήσει σε νέες επαγγελματικές ευκαιρίες με την δημιουργία νέων Α.Ε.. Ποιός είμαι εγώ, όταν τον κ. Παπαμιμίκο τον στηρίζουν τα μεγαλύτερα ονόματα της Παράταξης; Μιας παράταξης που έμαθε από τα λάθη της και πορεύεται ξανά προς την εξύμνηση των Αρχών της και την ύψιστων Ιδανικών της. Συγχωρέστε με, σεις ωραίες μου Κυρίες και μπουζουκόβιοι Κύριοι, δεν θα το ξανακάνω.. Σας ζητώ ταπεινά συγνώμη.. Δεχθείτε την, σήμερα που αρχίζει νέος μήνας..

Μόνο μία χάρη σας ζητώ, επειδή βγάζω πολλές φωτοτυπίες, μήπως μπορείτε να ρωτήστε τον κ. Παπαμιμίκο αν ξέρει κανένα καλό φωτοτυπάδικο;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου